Eminelif20 https://imgyukle.com/i/9tV2x https://imgyukle.com/i/9tEE0 https://imgyukle.com/i/9tRNv Silikon tabak ve Silikon Mama Önlüğü SATILIKTIR. Fiyat : 150 TL ‘dir. NOT : Fiyat da indirim olabilir 🍀
Defneee0 Eminelif20 2 hafta önceki indirimden 65 e tabağı aldım bütün oioi ürüünlerinde vardı indirim herkes almştır zaten açıldık bi ürün sizinkide
sokomel önlük, tabak, kaşık, bardak, diş kaşıyıcı beş parça ürünü 110 tl ye sattım komisyon sonrası 100 tl bana kaldı size de fikir olsun 😅
Eminelif20 Hipatya Valla ben e bebekten aldım e bebeğe baktım. Önlük 100 Tabak 110 TL şuan . 210 dan 150 ye düştüm ki önlük hiç kullanılmadı. Tabak da bi dönem gergin kullanmadım yeni mağazadan alınmış gibi her ikisi de sıfır gibi. Ki Postta da belirttiğim gibi 150 TL den de indirim yapabilirim. ☝️
Hipatya Eminelif20 ben trendyoldan baktım cnım aynı marka indirimdeydi bende ek gıdaya yeni geçicem indirim kovalıyorum 🤷
Eminelif20 sokomel Size göre evet. Botumda da belirttiğim gibi indirim yapılabilir dedim gözünüzden kaçmış sanırım !!!
mustafayamaninannesi Eminelif20 Size göre evet. Botumda da belirttiğim gibi indirim yapılabilir dedim gözünüzden kaçmış sanırım !!! Gerçekten çok pozitif insansınız 😂😂 Eminelif20 İhtiyacın varsa yorum yazarsın. Yoksa boşu boşuna polemik yaratmaya gerek yok istediğim posta cevap yazmakta özgürüm bu sizi de hiç ilgilendirmez Eminelif20 Sinek nedir miğde bulandırır yaptığınız tamamiyle bu. (Genel) Bu lafı da aynen size iade ediyorum kötü söz sahibine aittir Ayrıca mide yazmak istediniz sanırım işine gelmeyen yorum gördüğünde ünlemli ünlemli cevaplar vermişsin insanlara keşke bu özeni gösterseydin miğde yazarken de
Eminelif20 Paramedikk_ Kullanmıyorsanız veya Anı olarak saklamak istemiyorsanız satın bence. Değerlendirmiş olursunuz 🙂
Eminelif20 Defneee0 Olabilir. Hayırlı olsun Lakin Herkesin kendi tercihi ve ihtiyacı doğrultusunda saygı duymak zorundayız birbirimize. Not kısmı dikkatinizden kaçmış sanırım. Siz 65 TL ye aldınız ben zamanında 110 veya 120 TL ye almıştım. Açıldık olabilir biri hiç kullanılmadı diğeri ise az kullanıldı. Önemli olan temiz ürün olması. Şükür aldığım bi ürünü de senelerce kullanırım. İçinde bulunduğum durumdan dolayı satıyorum.
Paramedikk_ Eminelif20 pek satilacagini düşünmüyorum madela biberon aldim 1 kere kullandi sonra almadi o da elimde fazla anlamıyorum o işlerden
mustafayamaninannesi Eminelif20 içinde bulunduğum durumdan dolayı satıyorum demişsiniz insanlar burda kötü bişey dememiş her yoruma bi tersleme herkes artık indirim kovalıyor kimsede kullanılmış ürüne o kadar para vermez yine de inş satarsınız
Eminelif20 mustafayamaninannesi klavye başında ahkam kesmeyin. !!! Kimseye ters bi cevap yazdığım vs yok. Kimseyle de ters bi mesajım yok şükür Pozitif insanlarız. İçinde bulunduğum durumdan dolayı satıyorum cümlesinin neyi ters onu da anlamış değilim !!! Ama varsın olsun siz öyle anlayın. Dilin kemiği yok. İhtiyacın varsa yorum yazarsın. Yoksa boşu boşuna polemik yaratmaya gerek yok. Ben satışa çıkarttım ihtiyacı olan varsa alır ihtiyacın yoksa da indirimleri söylemeye gerek yok zaten bunun için Forum da ayrı bi Post var(.) Sinek nedir miğde bulandırır yaptığınız tamamiyle bu. (Genel)
Eminelif20 Paramedikk_ Canım o zaman Tanıdığın değer verdiğin birine ver istersen. Yada sakla 2.bebeğin olduğunda o belki kullanır 🙂