Lütfen kusuruma bakmayın 😁 ama sormak zorundayım. Bugün online Market alışverişi yaptım . 1 kg tereyağı indirimdeydi , aldım. Son kullanma tarihi Aralık 🙄 buzluğa atacağım . Aralık ayına kadar bitirmem imkansız. Buzlukta daha uzun süre durur mu. Hiç anlamam böyle şeylerden mecbur soruyorum cevaplayın hayriniza 😅😅😖