Ist2121 hastanede bebek hemşiresi hazırlayıp yani ısıtıp getirdi bize her ogunde , hastanede hipp verdiler, sonrasında hipp combiotic ile devam ettirdi doktorumuz. Birde ilk verdikleri sıvı mamalar, hemşire uygun sıcaklığa ısıtıp getiriyor, eds yöntemiyle verdiriyor, o mamayiacinca dolapta sanırım en fazla 2 gün bekletip bitirmen lazım. Sonra vereceğin mama da toz mama,açılınca 3 haftada bitirmen öneriliyor ki bitiyor zaten