Badeninannesi60
2,5 aylıkken kullanmaya başladım. Yenidoğan aparatı vardı zaten onla kullandım ilk 3,5 aylık faşan olunca normal kullandım. Kalça ultrasonu çektirdin mi bebeğine? Bi sorun yoksa kalçasında problem olmaz kanguru hayat kurtarmıştı bütün işlerimi onunla yapıyordum