Esozen Defne0111 2 aylık kontrolümüzdr doktorumuz göz doktoruna da görünmemizi istedi. Gittik. Işıklı bir şeyle baktı. Ve bir daha 1 yaşında gelmemizi söyledi.
Esilahanm1 Bana 3. Ayda yapılmasi gerektiğini söylemişti doktor randevu bulup goturemedik şuan kızım 6 bucuk aylık gecen hafta goturdum hipermetrop var nie 3 ay getirmedin dedi ama burada görüyorum bu aylarda götürülüyor bana nie geç kaldin dedi anlamadım
Nihan21 Bana saglık ocagındakiler göz muayenesine götür dediler 2. Aylığız bizde bidaki hafta gidicez inşallah
Merve87 Defne0111 önce damlasiz ölçüm yaptı doktorumuz sonra damlalı ölçüm yaptı büyüteçle baktı ışık takibi yaptırdı aile geçmişinde göz bozukluğu olan varmı onlari sordu 1 yaşında tekrar kontrole çağırdı geçende gittik aynı işlemler tekrarlandi gözde ufak bir kayma var gibi dedi 18.ayda tekrar kontrole çağırdı bakalım 18.ayi bekliyoruz..
Umayduru25 Defne0111 3 aylıj kızım gecen hafta yapıldı once ısıkla baktı refleks varmı dıyr sonra ısıgı saga ve sola cevırdı bakıcak mı dıye 2 yada 3 yasında tekrar getır daha detaylı bakılacak o zaman dedı
YoldasYilmaz Defne0111 ben oglumdada kizimdada hem 40 cikinca hemde 6 ay bitince baktırdım damla damatip bakılıyor. Büyüteçle ,birde bi makineyle goz ölçümü yaptı doktorumuz.