Kızım 21 aylık ne zaman ayağa kalksam yanından başlıyor ağlamaya. Paçamdan ayrılmıyor. Bir iş yaptığımı görmesin mız mız mız. Yoruldum bu durumdan. Ne iş yaptırıyor, ne kendi oynuyor, ne gece uyuyor. Hala emiyor bin kere kalkıyor gece. Yatağından kalktığım an uyanıyor. Her yerim tutuldu sırtım, göğsüm iğneler batıyor sanki ağrısından iki gündür duramıyorum. Ne yapacağımı şaşırttı bana. Meme meme meeeemeeeee tek derdi. Yoruldum çok bu şekilde beni darlayınca da bağırıyorum en sonunda. Yanlız değilsin biz de böyleyiz diyin bana.