Mervesanne Bebeğim 4 aylık ve hala aşı olmadım fakat etrafımda covid vakası gittikçe artıyor olmak istiyorum siz hangisini oldunuz acaba
Busraa3535 Mervesanne Biontek oldım 3 aylık kızım var bende korkudan oldum. Korona olmaktansa daha iyidir dedim Dr. Yaptırabilirsin dedi. Bebege zararı yok dedi Yaptırdım 😊✋
Gullcann Mervesanne Biontech oldum. İlk dozu olduğumda oğlum 45 günlüktü. Doktorum bebeginde antikor alır emzirdiğinde dahada iyi demişti. Şimdi 3 aylık . Hiçbir sıkıntı yaşamadık
Deletedmom65802 Mervesanne benimde bebeğim dört aylık 2 sinovac bi doz da biontech oldum hiç korkmayın biraz kol ağrısı dışında hiç bi sorun olmuyor ☺️
laliko35 Mervesanne ilk dozu kızım 12 günlüktü olduğum da çocuk doktorumuz da kadın doğum doktoru da ol ve bebeği emzir ddi 2 doz da oldum