Lavender11 bizimkide çok uyuya kalırdı ben ayağını sıkardim kolunu yanağını sikardim uyandıra uyandıra emzirirdim sağlık ocağındaki hemsire sarılık geçirmesin sik sik emzir diyordu 2 saatte bir 15 dakika bir meme 15 dakika diğer meme emzir diye söylemişti çok uğraşıyorduk uyansın diye altını ıslak bezle silerdim yine uyanmazdi ilk başlarda çok zor oluyor Allah yardımcınız olsun