Aptamil kullandım kusuyor Tabi aptamilin maması prematüre bebeklere göre olan dır onunlada kusuyor acaba belelacın normal mamasını kullansam sorun olurmu
doktorumuz 2,5 grm olunca normal mamaya geçiş yapabilirsin demişti. Şuan 2000 grm Bilgi olan yazar mı