Ozlememre Öncelikle çok geçmiş olsun. Doktorunuz sonuca göre takibe alacaktır sonrasında taşlarda büyüme olursa çocuk nefrolojisine yönlendiriyorlar. Biz de büyüme olmuştu nefrolojiye yönlendirdi şu an sürekli tahlil yapılıyor taşların neden olduğuyla alakalı birde mesaneden böbreklere idrar kaçağı çıktı ilaç tedavisine başladılar. Bazı bebeklerde oluyormuş kendiliğinden düşme ihtimali de var taşların endişe etmeyin bol bol emzirin ve su verin. Allah dermansız dert vermesin buna da şükür inşallah herhangi bir tedaviye gerek kalmadan kendiliğinden düşer 🙏🏼🙏🏼