Merhabalar. 10 aylık bebeğim var ve biz son 4 aydır
meme reddi başladığı ve doymadigi için mamaa meme şeklinde gittik şimdi baya bir emmeyi azalttı nerdeyse iki günde bir emiyor gbi o da 10 20cc geçmez saçlarımı boyatsam sıkıntı olur mu sizce boyatan var mii