ensarinannesi21 Kızlar bebeğim 36 günlük ve mememin sadece basını emiyor bu yüzden hava cpk yutuyor ve gazı çok oluyor bu yüzden kolik bir bebek oldu tamamını nasıl ağızına sokabilirim bu durumu yaşayan başacıkabilen varmı yardım edin
Toprakseyran ensarinannesi21 benim bebeğim de öyleydi ilk bir ay ama elimle diğer kahvedengi kısmını ağzına hafif hafif tıkıyordum nazikce. Zaten o emiyor durumda olduğu için ben ağzına sıkıştırmaya başlayınca o çekme gücüyle oranlarını da çekiyordu şimdi 3 aylık düzen tuttu şükür ağzını açınca aniden hepsini veriyorum ağzına biraz öyle dene bakalım sonra alışıp kendisi alıyor
Sevgi1245 ensarinannesi21 Bende öyle yapıyorum canım ağzını açtığı an tıkıyorum siyah kısmını öyle öyle alıştırdım sende dene bakalım umarım başarırsınız
Toprakseyran ensarinannesi21 işte olduğu kadar kanatlarını ağzına tıkıştırmaya çalış brn öyle yapa paya büyüdükce ağzı da büyüdü tabi sonradan hepsini alıyor