Herkese merhaba 4ay 23 günlük bebeğim var 4. Ay aşısına kadar her şey normaldi gece max. 2 kere uyanır karnını doyurur altını değiştirince direkt olarak uykuya dalardı aşı olmasının üstünden 2 hafta geçmesine rağmen gündüzleri sürekli huzursuz ağlıyor 2-4 saat uyuyor gece hiç uyumuyor her saat başı ağlayarak uyanıyor gerçekten yıldım artık benim gibi olan var mı ne yapabileceğim konusunda bir fikri olan.. Depresyona girdim gireceğim yoksa😔