Neslialp Madem bu kadar önemli bu aşılar neden bu kadar pahalı . Parası olan yaptırıyor ya olamayan ne yapacak . Yazık günah gerçekten .
Zeynepugur Ebrugzbk bizde 10 gün sonra yaptırıcaz 6 aylıkken yapıcaz dedi Dr ama hangisini yapıcak bilmiyorum bakalım
Helinlo Ebrugzbk 3 sefer bexsero 2 sefer menveo toplam 5 defa son doz 20 aylıkken olucak 6 aylıkken başladık. parasınıda geçtim ateş çok oluyor
bbmoms Ay nimenrix 5. Ay bexsero oldu ilk dozlar yapıldı ikinci ne zman bilmiyorum şuan 5aylik bebeğim maliyetli evet devlet karşılamalı ama maalesef ödemiyor bexsero 540 gibi bir şey sanırım olan hadi yapiyor ya durumu olmayan bebekler ve tehlikeli bir hastalık
gamzeliogulannesi KelebekyvZ Merhaba, sağlık ocağı yapıyor aşıyı. Neden her seferinde bir de muayene oluyor bebeğiniz ?
laliko35 gamzeliogulannesi bizde özel hastaneye götürüyoruz sağlık ocağı yapmıyor özel aşıları o yüzden ben hiç sağlık ocağına götürmüyorum kızımı devlet aşılarını da özel hastane de yaptırıyoruz
laliko35 Ebrugzbk bizim doktorumuz şöyle olusturdu nimenrix 2.ay , 4.ay ve 13. ay bexsero 3.ay , 5.ay ve 15.ay bi de rota virüs var tabi 3. ve 5.ay nimenrix 320 liraydı 3.ay da bexsero ve rota virüs aşısı 917 lira tuttu
laliko35 KelebekyvZ 5 doz ne olacak 3 doz nimenrix 3 doz bexsero aşısı ddi doktorumuz bize bi de rota virüs 2 doz ddi nimenrix 320 lira rota ve bexsero aşıları da 917 lira tuttu 3.ay da yaptırdık
Alpim0134 Biz 7.ayda başladık. Rahatsızlıkları ve şehir dışı durumumuz olduğu için Ağustosta yaptıramadık diğer dozları ama dr sorun olmayacağını söyledi. Bu hafta diğer dozu yaptıracaz. Kesinlikle yaptırılması gerekiyor bence çok önemli bir aşı.
Yaseoo Goktugkaganinannesi bende sizinle aynı zamanda yaptırdım ama bzm doktorumuz böyle yapmadı. 8.ayda bexsore 10.ayda bexsore 1 yaş sonrası nimenriz tek doz olcak Bi daha bexsore olcak galba oda şubatta olcak toplam 4 doz
Goktugkaganinannesi Yaseoo yanlış hatirlamisim . 15 ayında bexore oldu . .13 ayında nemerinx . Hasltakndi çocuğum bir ay geç yaptık . 3 bexore bir nemenrix
Dilekali Ebrugzbk bize 5doz önerdi doktor 2dozu 6ayllıkken oluk. 1 dozu 9 aylıkken olduk. Son 2dozuda 1 yaşında olacağız bizi ateş yaptı birgün boyunca
Barlas35 Ebrugzbk 2. Ayda rota ve nimerix olduk şimdi 2 ay ara vereceğiz sonra yine bu iki aşığı olacağız . 3. Ve5. Aylarda bexero yapacak doktorumuz ve sonra bir tane de hatırlatma dozu