kutgun SANANE_ONANE71 amin inşallah ya benim hiç ümidim yoktu zaten tüp bebekle kaldım polikistik overim
Elfydr kutgun bastan cok üzüldüm. Ama yapacak birsey yok. Doktorum iyi olmuş kesilmesi dedi. Emziren de cok.var aslında. Allahtan evet mama var cok.sukur kızımın ek gıdası da iyi..Ne yapalım rızkı o. Kadar mis.
Dykdyk kutgun Geçen ay aynı şey başıma geldi ikizlerim 3 yaşında banada aynı şeyi söylemişti doktor düşük oldu benim