Hemen hemen her gün sesim yükseliyor sonra çok üzülüyorum çok pişman oluyorum. Bir akıl verin ne yapıyım nasıl yol izlemem gerekiyor. Oğlum 2 yaşında sırf bu yüzden mi hırçın acaba gün içinde çok güzel şeyler yapıyoruz ama mutlaka ses yükseldiği zamanlarda oluyor. O kadar yıprandım ki artık tahammülüm kalmadı