Aybuke35 Kızlar merhaba arkadaşımın kardeşinin eşi öldü. 3 gün oldu bebek 2 aylık ve susturamıyorlarmış. Ben izmirde oturuyorum bebek istanbulda. Mama ile beslemeye başlamışlar gaz ve kakasını yapmış. Bir öneriniz var mı uyutmaya zorlanıyorlar.
Deletedmom47 Aybuke35 Ay ya içim cız etti .Allah yar ve yardımcıları olsun ,yokluğunu aratmamaya çalışsın bebeğe Allahım 😶😶😶.
Aybuke35 Bisaniye Bende onu düşündüm ama çevrelerinde öyle biri yokms mamayı yiyormus ama süt mü arıyor acaba
Arzymn Aybuke35 Aybuke35 hayatım boyunca ölümden hiç korkmadım ama anne olduktan sonra çok korkuyorum, bebeğim ne yapar benden sonra...Allahım yardımcıları olsun, çok zor gerçekten... 😔
Aybuke35 Deletedmom813 canm senden Allah razı olsn şimdi konuştum tekrar istanbulda süt anne bulmuşlar izmire geleceklermiş ben ve arkadaşım destek olucaz teşekkür ederim.
yigitanasi Aybuke35 İzmir’de ben de yardımcı olurum süt konusunda. Normalde sağmıyorum ama bana zaman söylerseniz sağıp biriktirebilirim ya da emzirebilirim.. karşıyakadayım
B007 Aybuke35 canım saç kurutma makinesi gibi sesle uyutabilirler emzik kullansın hafifce kucakta sallayabilirler allahım annesinin mekanını cennet eylesin kuzuya da babasına da sabır versin inşallah içim gitti gerçekten 😢
Bsrmzn_avc Aybuke35 valla okurken ağladım yazarkende ağlıyorum .. Allah'ım herkesi sağ saglim kucağına almayı nasip etsin diye boşa demiyorlar demekki bende yeni anneyim 24 günlük bebeğim var aglayinca kucağıma alınca susuyor ki o evlat nasıl ağlamasın annesi yok hiç emme duygusunu yasayamamis 😪 Allah'ım ne zor ya ..
Aybuke35 yigitanasi onlarda karşıyaka da oturuyor ben karabaglardayim nasıl yapcaklar bilmiyorum benmde bebeğim var gitmem zor onlar gelebilirse vericem ya da emziricem bebeği yine sıkıntı yaşarsak size ulaşırım canm çok sağol
babygirlandmom Ya kıyamam kurban olurum ben ona ya😢 annesinin kokusunu istiyodur o şimdi allahın hiç kimseyi anasiz babasız birakmasin😢
Duce28 Allahim annesinin bu mubarek Ayda mekanini cennet etsin . Çok üzüldüm Rabbim kimseyi anasizlikla terbiye etmesin çok zor . İçim sızladı valla ah yavrum dhaa kucucuk .