Bebeğim 15,5 aylık. Her istediği şeyi ağlayarak istiyor yapmazsam kıyamet kopuyor susturamıyorum. Bazen bu durum beni o kadar yoruyor ki. Ama şunu da fark ettim bana karşı öyle anneannesi ile de vakit geçiriyor o elinden aldığında ona ağlamıyorum. Ben yanlış davranıyorum sanırım.Ne yapmalıyım ben? Çok ağladığında arsız huysuz olur diye ağlatmakta istemiyorum ama nasıl davranmam lazım şaşıp kaldım? Ağlamaya bıraksam o gün boyu öyle huysuz gidiyor istediği her şeyi yapsam bir süre sonra her şeyi ellesin oynasın istiyor. Bu nasıl bir şey anlamadım 🤨