Mucizemsin21 KızlAr yarın 2. ay aşımız var çok korkuyorum huy değişikliği huzursuzluk ateş sürekli ağlama filan yapıyor mu neler yapıyor 🥺
seymabykn Mucizemsin21 Kzımda ateş ve huysuzluk olmustu 2 gün içinde geçmişti . Ama her bebekte ateş yapmıyor korkmayın 😊
Ebrugzbk Mucizemsin21 bizde hiç bir şekilde şikayet olmadı ama 4. Ay aşımızda 2. Dozlarından sınra ateş yapmıştı
Mucizemsin21 Berentelli yok yaptırmam bugünden yaptırdım banyosunu inşALLAH ateş huzursuzluk filan yapmaz 🥺
cikileyta_yemeliyim Bizde herhangi bir etkisi olmadı. Sadece 2 gün boyunca ateş takibi yaptım, Allah’a şükür çıkmadı. Ben de çok korkuyordum. 2. Ayı atlattık. Yarın menenjit ve rota var bakalım onda nolcak ☹️
Mucizemsin21 cikileyta_yemeliyim ay inşALLAH bizde atlatırız doğduğu günden beri bu aşının korkusundayım🥺
cikileyta_yemeliyim Mucizemsin21 dr ye sormuştum ben. Aşılar artık eskisi gibi değil, geliştirildi. Ateş yapma olasılığı eskisi kadar yok korkma demişti. Ama siz yine de ateş takibi yapın.
Mucizemsin21 cikileyta_yemeliyim yapcam mutlakada ben bide huy değiştirir diye de korkuyorum çğnkü çok ağlayan bi bebek ve 3 gündür sakinlemişti baya maşALLAH tekrar aynı oluruz diye de korkuyorum ateşten de korkuyorum
Mucizemsin21 Halenur42 sabah 10 da bizim benim şimdiden karnıma ağrılar giriyor inşALLAH sıkıntısız sorunsuz atlatırız amiiin🤲
cikileyta_yemeliyim Mucizemsin21 ben bebeğim çok huysuzlanınca hemen ince bir kundak yapıp gitar çalar gibi yüzü karşıya bakacak şekilde tutup yukarı aşağı sallıyorum. Bu şekilde kendini anne karnındaki gibi güvende hissediyormuş bebekler. Allah korusun huysuzluğu olursa bir deneyin bence siz de.
Seveny Mucizemsin21 ya 10 gün kaldı hiç istemiyorum hiç zaten birinci ay aşısından travma kaldı bana iğneyi vurdu ağladı ama on saniye sesi kesildi öldü falan sandım allah göstermesin bayılacaktım az daha ikinci ay aşısına ben götürmem dedim eşime bide benimle uğraşmasınlar gerçekten bayılacak gibi oluyorum
Mucizemsin21 Seveny bide 3 tane birden 🥺 bizimkide ilk ay aşısında çok ağladı şimdi 3 tane birden nasıl edecem bilmiyorum titreme aldı beni🥺 ALLAHIM inşALLAH sorunsuz ateşsiz ağırısız geçer 🤲
Kvsrrr Seveny o anda size ihtiyacı var annesi olarak başkasına değil lütfen kendi korku ve endişenizi kenara koyun bebeğinizi aşıdan sonra sarıp sarmalayın 🌺 ona iyi gelecek tek kişi sizsiniz unutmayın 🤗🤗
Danerys Mucizemsin21 bize sağlık ocağında calpol alın içirin dendi. Huysuzluk ve iştahsizlık oldu. Calpol verdiğimiz için bir kaç gün ateş yapmadı Allah’a şükür.