anneyimm82 e bebekte bindiği var 300 500 arası bir şey. Ama çok tavsiye etmem. Çünkü oturma pozisyonu gibi ben beğenmedim ya. Gaz sancısı için almıştık pilli. Normal ana kucağı varya ondan kullandım hep. İyi yönü bak şöyle oldu. Daha oturmadığı zamanlarda mutfağa falan getiriyordum, bizimle yemekerken dursun diye