Ben sezaeyanla dogum yaptım hemen sütüm geldi coktu sütüm Ağrısından agırlıgından sağıp dolaba atıyordum hatta ama eşim sag olsun beni sürekli sinir edıp ağlatıp Üstüne bide umursamazsa davrandığı İçin sütüm azaldı sürekli süt yapıcak bsyler yemege calsıyorum bebegıme yetmıyor gibi hissedıyorum 😔tamamen kesılıcek diye cok korkyrm