hiraninannesi1 cicekbahcem sarı boş, mavi dolu hali . Kullanıyorum 3 numarasını o şekilde hep o şekildeydi…
dontsleppyunhappy cicekbahcem o zaman onda üretim hatası var sanırım. Ben molfixte sarı çizginin yeşile döndüğünü gördüm hep maviydi. Elinize kullanılmamış bez aldığınız da mavi mi o çizgi. Hatalı sanırım.
hiraninannesi1 cicekbahcem aloe vera mi yoksa kilot bez mi bilmiyorum daha oralara çıkamadım 😂 ama gördüğüm ve bildiğim kadarıyla sarı boş mavi dolu 😅
dontsleppyunhappy cicekbahcem Anladım canım demekki bir sorun var. Öyle de zor olur yaptı mı yapmadı mı öyle kontrol ediyoruz sonuçta. Çok aldıysan götür değiştir. Bı paketse katlan ama alırken bildir bişey varsa degisime getiririm de