Yusuf20 fito krem almalısın canım günde 3 kere sürmelisin benimki 3 aylıktı küvetiniyatak gibi yapıp yatırıyodum öyle oynaya oynaya 10 dakika duruyodu suyunun ılıklığını kenardan sıcak suyla yenilemen lazım eğer hala öyle durmazsa ılık suya pamuğu batır beklet poposunda soğuğunca bida suya sok bida beklet sonra güzelce kurula fitoyu sür bezi kapa kuzum 1 haftaya geçirir acısını çatlakta 1 aya geçer ishal yada kabız olmaması lazım bu süreçde geçene kadar 🌸