Twinsmomee Merhaba kızlar, kızlarım 18 aylık olmak üzere bir sorun olmazsa inşallah 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum. Geceleri emiyorlar ve sık sık uyanıyorlar, hala sallanarak uyuyorlar emzirmeyi bıraktığımda bu uyanmalar son bulur mu sizce?
Fenty Twinsmomee Bu değişir 2 yaşında bende kestim 3 yaşına doğru deliksiz uykusu oldu. Memeden hemen kesince uykusu düzene girmedi. Ama sizinki belki daha farklı olur.
Minikminik1420 Twinsmomee ben de bunu sordum? Gece emmesini bırakınca uyanmaları azalıyor mu ya da bıtıyor mu?
Nilcu Twinsmomee oğlum 28 ay emdi. Emmeyi bıraktıktan 10 gün sonra kesintisiz uyumaya başladı. Ama değişebilir bu durum 🤷🏻♀️
BenMathilda Twinsmomee Evet emmeyi bıraktığında, dis cikarma, hastalik vs gibi durumlar olmadığı müddetçe uyku bir nebze daha düzeliyor. Elbette susadığı veya bezini cok ıslattığı vs gibi durumlar icin uyanabiliyor. Ancak asla emzirirkenki gibi degil. ayda bir bebegin gece beslenmesine ihtiyaci yoktur esasinda. Emmek icin uyandiklatinda su teklif edebilirsiniz.
Twinsmomee Nilcu 10 günde alışmış demek ki, peki emzirmeyi nasıl bıraktınız gece uyanıp emmek isteyince neler yaptınız?
Twinsmomee BenMathilda Evet aslında bende bırakmak istiyorum ama ikizler ve aynı odada uyuyorlar, uyanıp emmeyince ağlamaya başlıyor ve başka türlü sakinlesmiyor ayakta sallama kucak su verme ninni gibi şeylerle ve diğerini uyandırıyor o da uykusu bölündüğü için ağlıyor sonra ikisininde uykusu açılıyor ve saatlerce uyumuyorlar bir kere denedim ve gece bitmeden pes edip emzirdim yani gece beslenmeyi kesmek sancılı olacak benim için buna hazır mıyım bilmiyorum 😂
Minikminik1420 Twinsmomee ben 3 gece oldu emzirmeyı bıraktım gece 3 kez kalkıyor hala alışmadı kesıntısıze. Eskıye göre cok ıı tabı ama akşam 9.30tan sabah 8e kadar emzırmesem de kalkıyor kucagımda sakınleştırıyorum gerı dalıyor
Nilcu Twinsmomee birden kestim ben de. Yavaş yavaş alıştırmaya çalıştım ama olmadı. 10 gün gece uyanıp ağladı. Bu kısmı çok zordu. Memede uyumaya alıştığı için. Kucağımıza alıp sakinleştirdik tekrar uyuttuk. 10 gün sonra hiç uyanmamaya başladı
Fitifiti 22 aylıkken emzirme dönemimiz bitti. 34 aylıkken ilk kesintisiz gece uyuması başladı. Şu an 3 yaşında hâlâ bazı geceler uyanır 🙈
kurkmantolumadonna Twinsmomee memeden birden kestim 1-2 hafta sorun yaşadık şu an kesintisiz uyur arada çok nadir su içmek için uyanır 22 aylık şu an
Twinsmomee kurkmantolumadonna Hadi inşallah benimkilerde öyle olur ya nasıl kestiniz peki gece emmek isteyince ne yaptınız
Roseses 16 aylıkken emzirmemiz bitti, şuan 33 aylık hala gece en az 3 kez kalkar kesintisiz uyku hiç görmedim illa 1 kez de olsa kesin kalkar
kurkmantolumadonna Twinsmomee sabır taşı alıp sürdüm gogusume ilk gece çok ağladı süt verdim kabul etmedi en son yorgun düşüp uyudu diğer geceler biraz daha sakin geçti sadece bol sabır gerekiyo
Twinsmomee Minikminik1420 Ya benimkiler çok ağlıyor sonra ikizinide uyandiriyor birlikte ağlıyorlar uykuları açılınca saatlerce uyumuyorlar nasıl çıkıcam işin içinden bilmiyorum
Seselif Twinsmomee hayır yani bizim düzelmedi sadece 1 hafta az uyandı suan saaat başı hala kalkıyor 20 aylık kızım inşallah düzelir diye umutla bekliyorum
Cicekimftm Seselif hazır değildir ondan muhtemelen o aylar bende denedim olmadı. Sonra 3 ay sonra tekrar denedim basardik
Cicekimftm Twinsmomee Evet bitti bizim ilk günden. Ama ilk gündüz başlayın bıraktırma ya. Gece bırakarak başlamayın. Güzelce kinusun sütun bittiğini söyleyin. Ben sabahtan kestim emzirmeyi. İyice algıladı çünkü çok emiyordu gündüzde.