Benegim 22bucuk aylik. 1 hafta oldu baslayali. Ben zamaninda goturursem tuvalete yapiyor, 5 dk gec gotureyim altina kaciriyor, disarda parkta baska yerlerde sorun olmuyor yapiyor yeterki zamaninda gotureyim. Uykularda cis tutuyor. Kakayi tuvalete yapmak istemiyor o biraz beni zorlayacak belli 🙄
Yani demem o ki bu normal mi ben gec kalinca altina yapmasi? Zamanla alisacaktir sonucta yeni ogreniyor dimi? Bide cis yaptiktan sonra cis geldi diye soyluyor alisinca oncesinde de soyler insallah dimi? 😂 bu sureci geciren tecrubeli arkadaslar sizin nasil oldu kac gun sonra alismaya basladi?