Wein7 minmin-hanim https://www.hizliresim.com/4n9v5ib Burda daha belli. Bunun gibi mi acaba. Bende yaradır diye dokunmaya silmeye korktum
minmin-hanim Wein7 evet ben doktora gösterdim ılık suyla sil geçmezse merhem veririm dedi. Postlarimda var bakabilirsiniz. Bebeğime ne oldu başlığıyla.
Wein7 minmin-hanim gördüm şimdi. Ayni şekilde benimde. Hem de aynı hemde benim oğlumunda kulağına kadar o şekilde sivilce gibi oldu. Oda aynı. Yıkayıp bakayım ozaman bende. Teşekkür ederim