Benim kızımda 9.ayda bıraktı azaltarak sadece gündüz emiyodu onuda kesti. Simdi sadece uykuya geçişlerde mama içiyor onun dısında ek gıda alıyor. Gece bi kere uyanıyor mama içmeye. Zaten kilosu hep önden gidiyodu şuandada gayet kilo alımı güzel gidiyor artık az alıyolar kilo zaten