ayse3366 Canlarım biontech aşı oldum çok ağır yanetkisi oldu ,10 günü geçti belirli saatlerde hala başağrısı ,halsizlik,hafif mide bulantısı devam ediyor başına gelen var mı öneriniz nedir 😕
ayse3366 Elifimmm21 evet emziriyorum ilkinde hissetmedim ama ikinci çok ağırdı korkutmak istemem de sinovac daha hafif diyorlar
Elifimmm21 ayse3366 işte bende bundan korkuyorum yan etkisi çok olur diye birde yalnızım bebeğime tek başıma bakıyorum ben elden ayaktan düşersem yardımcı olabilecek kimsem de yok😞
Asiaaa Beni bitirdi ikinci aşı. Halsizlik ateş mide bulantısı aşırı baş ağrısı.. ağlayarak hastaneye gittim resmen. Kimse böylesini yaşamaz inşallah. Parol kullanabiliyorum sadece
Esins Bende 10.50 de ilk dozumu oldum şuanlık kol ağrısı ve baş ağrım var inşallah başla birşey olmaz
Asiaaa ayse3366 ayyy aynen dövülmüş gibi demi 😂 benimde eşim asker tek bakıyorum bebeğime baya zor geçti 2 gün.