Esmihan Bebeğinin yüzü bu hale gelen var mı yarın doktora gidecem ama korkuyorum 2 3 haftadır böyle ama 3 gündür bu sekle geldi
Verdas Esmihan evet bizim de olmuştu burada bioderma atodermin geçirdiğini söylediler. Aldım uyguladım gerçekten iyi geldi
Minik5 Esmihan canım büyük ihtimalle sıcaktan odanın sıcaklığını ve nemini ayarla ve cildini bol bol nemlendir kuru kalmasın
Esmihan Çok sert ucu diken diken yüzü elledigim zaman elimi ittiriyo ve kendi eli de sürekli yüzünde yüzünü kasiyo
1bocek1cicekannesi Esmihan isilik değildir o zaman ay inşallah çabucak geçer çok kena duruyor kıyamam ona 🥺
Purpura26 Esmihan Nasıl bu kadar durdunuz ? Yüzünde 2 3 tane kırmızılık var diye hemen doktora gittik. Alerji olma riskine karşı.Bir de elletmiyor diyorsunuz. İçim parçalandı halini görünce
Esmihan Purpura26 canım sağlık ocağına götürdük manyak adam normal dedi geldik işte bepanthol verdi surun dedi anne karnındaki şeyleri atiyo dedi nasıl bişeyde artık o
alya93049 ilk yeni doğan bebeklerde hormonları gelistiği icin olabiliyor demisti doktor. eğer ondan değilse süt alerjisi olabiliyor
Peekaboo Bence alerjisi var. Doğduğunda hormon etkisi olmamış şimdi mi olcak ya da hava sıcak değil ki artık, isilik olsun. Bisey dokunuyor demek ki alerji yapıyor. Bi an önce gösterirsin, aile hekimleri pek yardımcı olmuyor zaten