Milagrosoreiro Mom0768 Nasıl yapıyorsunuz bunu.Mesela oğluma siyah mont siyah bot aldım şimdi de haki bot ve haki mont istiyorum.Yani güzel güzel giysin sürekli değişik fotoğrafları olsun istiyorum evde durmaktan sanırım böyle oldum
Beyziikoo Milagrosoreiro Her şey zaten o kadar değille bir kereden bir şey olmazla başlıyor 😂😂😂 Bütçenizi sarsmıyorsa ne mutlu 💃🏻💃🏻
Winnithepooh Milagrosoreiro ben 😔 ama hm zara diye marka tutturmam olsun illa ama evde 300 adete yakın bez var ve indirim oldu mu aliyorum yine eşimde kızıyor stok yapmaman islak mendil yiyeceklerini falqn heonstoklamaya çalışıyorum kıyafette öyle kupon vermesinler mutlaka kullanıyorum 🤷♀️🤦♀️
Uzaymekiii Milagrosoreiro elbiselerle geçirdim yazı şimdi zaten kaldı 20 gün ne giysem olmuyo😂 kızımda da herşeyi fazla fazla almıştım indirim buldukça giydirdim de valla hem de pandemiye rağmen😂 oğlumda da giydiririm kesin severim değişik değişik giydirmeyi çünkü😍
Deletedmom99886 Milagrosoreiro Böyle huyum yok :) İhtiyacımız neyse o alınır, hele ki şu devirde çok zengin bir insan bile olsam almam, bildiğin dünya krize gidiyor. Kaldı ki çoğumuz orta halli yada orta nın üzerinde olan insanlarız☺️
zeylem Milagrosoreiro Sürekli sürekli değil benimki. Biraz törpülemeye çalışın biliyorum zor ama fazlasıda zarar. Benim eşimde var “teknolojik” alışveriş bağımlılığı, durduramıyorum asla.
egelsenkonuss Milagrosoreiro bı ara bende öyleydim her gördüğümü alırdım giymesem bile dolabımda durması hoşuma giderdi sonra bize öyle bı para lazım oldu ki jdjdkdjs su an elime ne geçse altın alıyorum
sevcan Milagrosoreiro bende sadece kızıma kendıme dııl. hem alısverıs hem oyuncak yanı bıde oyuncaklarını oturup odasnda duzenlemeyı okdr sevıorumkı umarım geçer oyuncakçıya gırnce kendmı kaybedıorm:🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Elfydr Milagrosoreiro hm ve zara yi cok severim alışverişte yaparım. Ama ihtiyacım olduğu zamanlar. Olmadığı zamanlar girip bakmam. Mesela sua kızlarıma ayakkabı ve mont almam lazım . Zara ve mango arasında gidip geliyorum.
unkurabiyesii Milagrosoreiro al bende o kadar kapıdaki güvenlik yeter diyecek bir gün beni arayıp haber vermekten 😂 kargosuz günüm geçerse eksiklik hissederim. Allahtan eşimde sever alışverişi bana atıyo indirim varmış süresi geçmeden alayım mı diye. Ailecek bağımlıyız napalım😂
Milagrosoreiro unkurabiyesii Alışveriş seven eş harika bişey🤣Benimki de sever giymeyi saat takıntısı var 😄
Eren10 Milagrosoreiro trendyola bakmüyı seviyorum beğendiklerimi favorilere faln ekliyrm 😅 bir gün kendi paramı kazanınca alıcam😅
Pupi Internetten alisveris sevmiyom ben genelde gider kendim alirim sansim yok ne zaman alsam ya buyuk geliyo ya kucuk
Selinglr Milagrosoreiro 🤣 sizinki bence biraz takıntı olmuş biraz başka seylere odaklanın farklı hobiler edinin ..yoksa bu psıkolojık bir rahatsızlıga doğru yol acabılır ..
Milagrosoreiro Selinglr Katılmıyorum.Şöyle düşünün durumunuz vardır senede 6 tatil yaparsınız.Durumunuz daha kısıtlıdır 1 kere yaparsınız.Onun gibi bişey.
GiybetReis Milagrosoreiro Sepete atıyorum. Aman ya evden cıktıgım mı var nerde giycem diip almıyorum😂
Selinglr Milagrosoreiro malesef bunun parayla alakası yok bir şeyin kopegı olmak bir takıntıdır sizde bunu soyluyorsunuz