Mervil canım gayet normal.Ben doktorun odasında bu konu yüzünden dakikalarca ağladığımı biliyorum,eşim beni delirtiyordu.Sikayet ediyordum,sen ne biçim annesin bu çocuğun sana ihtiyacı var diyordu.En sonunda doktor eşimi azarladi."ANNE BİTMİŞ GÖRMÜYORMUSUNUZ"Dedi.Boyle çocuklar,beyin ve vücut olarak çabuk gelişirmis.Kendi kizida Bu şekil olmuş.Sakin canını sıkma,bana doktorun dediği gibi oldu maşallah var diyelim.Doymadigini düşünüyorsanız 30 CC 1 ölçek mama verin canım.Günde 3 defa birde böyle dene.Bu arada gazı vs.yok ise gerçekten Benim bebeğim gibi sizin bebeğinizde