Nik_mik_yok Bilmeyenler varsa diye haber vereyim dedim .biz faydalanamadik bari siz kapın indirimi😀 zamlardan sıra gelirse tabi 😁
Nik_mik_yok Dilaramina Yaa öyle deme zaten her türlü 200 300 liralık alışveriş yapıyoruz 😁 30 cebimiz3 kalsa fena mi