Hanımlar İstanbulda oturuyoruz bu aralar havalar bi sıcak bi soğuk tam kış geldi deyip bebeğimi biraz kalın giydirmeye baslıyorum havalar ısınıp terliyor, biraz ince giydiriyorum hapşurmaya başlayıp gazlanıyor siz bu günlerde nasıl giydiriyorsunuz ve geceleri üstünü ne ile örtüyorsunuz? Kızım 51 günlük bu arada😊