Ylmzelf Kızlar aranızda gebe olupta covid aşısı olanlar var mı ? Varsa aşıdan sonra herhangi bir belirti yaşatınız mı ?
SeverusSnape Ylmzelf merhaba, yakın arkadaşım hamile olduğunu bilmeden yaptırmıştı. Sağlık çalışanı olduğu için öncelikliydi. Aşıdan sonra hamile olduğunu öğrendi ama şükür hiçbir sorun yaşamadı. Hatta 2. Dozunu da oldu.
Olich Ylmzelf merhaba, ben yaptırdım bilmeyerek hemde 2 doz bir ay arayla, hamileliğimi ise 12 haftada öğrendim. Doktorum sorun olmaz demişti şimdi 21.haftadayım iyi gidiyor maşallah 🥰🧿 2.doz beni sersem gibi etti ama 1 gün sonra geçti 🌺
Ylmzelf SeverusSnape anladım. bende 20 haftalık gebeyim bugün oldum biontech acayip bir halsizlik uyku hali oldu.