Bizim bir ay oldu başlayalı oğlum da 31 aylık bu arada. İstediği zaman çişini söylüyor mesela dün dışarıdan dönerken anne çiş geldi dedi. Arabamızı çok seviyor ve evden çıkarken tuvalete oturmaya, arabaya binicez işersen arabamız ıslanır çişimizi yapalım öyle dışarı çıkalım diyerek ikna ettim. Yoksa asla ikna edemiyorum tuvalete oturmaya bazen gönüllü oluyor ama bazen hiç umursamıyor. Sırf arabaya işememek için çiş geldi dedi anlayacağınız😅 gece tutuyor asla işemiyor sabaha kadar, öğle uykusunda da aynı şekilde. Dışarı parka falan gittiğimizde de tutuyor ama tek sıkıntımız çişim geldi dememek inatlaştığını düşünüyorum artık. Çıldırıyorum resmen. Sonuna kadar çişini tutuyor tuvalete gitmeyi talep etmiyor ve en sonunda salıyor çocuğum olduğu yere. Tutabildiğini bilmesem çoktan bırakmıştım. Bu arada 4 günlüğüne şehir dışına çıktık bez taktım mecbur orada. Döner dönmez yeniden çıkardım bezini. Artık bez yok dedim annanesine gittiğimizde çiş geldi dedi. Ara vermek iyi mi geliyor bilmiyorum ama isterseniz bir deneyin