Cicegiburnundabiranne Oğlum kundaktan nefret ettiği için😅doğru dürüst kullanmadan satıyorum. Yıkayıp birkaç gece denediğim için iade edemedim.Düşünen olursa zoo açık mint yeşili zoo model elimde bir adet mevcut. 240 liraya aldım 180liraya vereceğim. src )
Woody Cicegiburnundabiranne bence hiç satmayin. 3 yasa kadar kullanılıyor. Ben bunu kullanıyorum su an
Laden Cicegiburnundabiranne merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum hangi il?🌺 ürüne ait görsel paylaşabilir misniz?🌺
Woody Cicegiburnundabiranne evet evet. Beklesin İleride ayaklı olarak kullabirisniz. Ben 8 aylıkken falan ayaklı kullanmaya başlamıştım