Haticesarii Kızlar bebegimin kakasinda küçük bi kan gördüm acaba alerji belirtisi mi ya dün hıc kaka yapmamıştı bugün yaptı kıvamı hafif ishal gibiydi
Yusufali06 Haticesarii nokta şeklinde olanlar kan değil normal onlar ama ip şeklindeyse kandır mutlaka fotosunu çek getir demişti Doktorumuz
Yusufali06 Haticesarii doktorun söylediğine göre normalmiş o siz yine de Bi fotosunu çekim gösterin doktora