Seveny [url=https://www.hizliresim.com/89q0oda][img]https://i.hizliresim.com/89q0oda.jpeg[/img][/url] Yeşil gibi gözleri ama babası ben kahverengiyiz kahveye dönerim acaba 😏
Med Seveny maşallah öncelikle. Daha çok değişir,ilkten bizimde lacivert yeşil gri falandı. Şuan ela kahverengi arası hala değişiyor 11 aylık olacak.
Seveny Med sağolun yaa çok isterdim böyle kalmasını ama benim bebişin gözleri gittikçe açılıyor doğduğunda daha koyuydu normalde tam tersi olmazmı:)
Med Seveny vallahi bizimde öyleydi cam gibiydi 😁 renkli olacak sanmıştık meğer 47483893 kere değişiyormuş 😂