Merhaba 🤗 Allah nasip etti ev aldık ama mutfağı baya eski kahverengi dolaplar falan kendimce güzelleştirmeye çalıştım boya aldım Bi cesaret boyucam ama korkuyorum 🤪 eşimden de gizli yapacağım 😬 haberi var aslında da sıcak bakmıyor 🤪 daha önce boyayan anneler var mı altından kalktınız mı 🤔 nasıl oldu 🤗