simgesell Merhaba anneler bebeğim 3 ay 25 günlük bu ara tükürüğü arttı ve bu tükürüğü yutamiyor öksürüyor kızarıyor , reflü yatağında yatıyor yani yattığı yer eğimli nasıl geçer bu durum yaşayan var mı? Panik oluyorum her seferinde
Mom62636362 simgesell Diş sürecine girmiştir, 3 ay önceden başlar böyle salya akması. Yutamayacak sürekli akacak. Önüne önlük takın her zaman ıslak kalmasın, kolayca hastalanır yoksa. Ama öksürme durumunu bilmiyorum, doktorunuza danışmanızda fayda var
uyus simgesell merhaba benim oglumdada var çok degil ama tükürunü yutamayınca genizine gidiyo acı çıglık atiyo nefesi almakta zorlaniyo biranlik
simgesell Mom62636362 Evet üstü de devamlı ıslanıyor ve üstümüzde , ağzında birikiyor o yüzden öksürüyor yine de sorcam teşekkür ederim
uyus simgesell 3aylık ara ara oluyo kızimdada oluyordu doktora goturdum.doktor dedi sen cok evhamlısin tükrükten kim olmüş dedi gülümseyerek.ama geciyo .
simgesell uyus bende az önce götürdüm diş hazırladığında olduğu için normal dedi. Hasta falan olmasınlar da aman salginda var iyice psikolojim bozuldu en ufak biseyde hii hasta mi yoksa diye evham yapiyorum
uyus simgesell Aynen bende son günlerde yemesi azaldi onceki gibi kısa sürede ve fazla yemiyor.daha uzun sürede dsha az yiyor. Buds morelimi bozuyor neden diye düşünuyorum.