merhaba lar.benim bebeğim 14 aylık .ismine döner göz teması kurar kelimeleri var bilinçli anne der al ver biliyor bazen yapmadigida oluyor bilinçli mama der sorunumuz kucagimdayken çok zor yüzüme bakıyor çok ilgisini cekmessen zor yabancı biri sevmek için aliyor bakmıyor kucağında ama ben alıyorum o zaman bakıyor insanlarda aaa niye bakmıyor falan diyorlar icim icimi yiyor sizce bu bir sikintimi birde birşey gösterirken işaret parmağını kullanır ama isterken bazen eliyle gösterir buda normal değilmiş çok kafama takiyorum fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden tesekkurler