Ciglipaf Merhabalar ben gebeliğimin 32. Haftasında doğum iznine ayrıldım doğum yapalı da 1 ay oluyor e devlette raporlar kısmında doğum öncesi sonrası şeklinde raporlar görünüyor fakat ödeme hala yapılmadı. Ne yapmam lazım?
Saresi Ciglipaf gidip PTT’ye sorabilirsiniz. Benim de ödeme yapılmadı görünüyordu ama gidip alabilmiştim. İki parça halinde aldım ben
Ssmmyy Ciglipaf e devlette görüyosan o para yatışı olmuştur ptt mi yazıyo banka bilgisi öyleyse gidip alman lazım
Mensureilkay Ciglipaf eşinizi sgk ya gönderin. Ne yapmanız gerektiğini söylerler onlar. Sanırım sigortanız nerede yatıyorsa oradaki muhasebeci sgk ya raporu bildirmeli
Ciglipaf Birdenizhikayesi SGK’yı aradığımda kurum muhasebesinin onayına bağlı doğum öncesini alabilirsiniz demişti ama tam idrak edemedim