Okd2021 Merhabalar, normalde ilk 3ay bebeklerin surekli memede olmasini uzmanlar normal kabul ediyorlar ama bazi bebekler memeye daha duskun oluyor ve uzun surebiliyor benim oglum 11aylik memeye hala duskun bir bebek. Ama korkmayin bebekler kurduklari duzen degisse bile cok cabuk adapte oluyorlar. Emzik cok kurtarici ona alistirabilirseniz cok rahat edersiniz.İse basladiktan sonra esiniz kendine gore bazi yontemler bulup eminim uyum saglayacaktir. Bebekler cok cabuk alisiyorlar 🥰