gamzeninmucizesi1 Kızlar 3 ay 13 günlük erkek bebeğim var birkaç gündür pipisinin ucu soyuluyor , başına gelen var mı normal mi acaba ?
Kereminannesiii gamzeninmucizesi1 soyulma olur mı bilmiyorum ama beyaz beyazsa kireç oluşmuş olabilir mi
eceunverkanra gamzeninmucizesi1 Bir bilgim yok cok gecmis olsun postunuz ustte kalsin ama nasıl bir soyulma acaba?
gamzeninmucizesi1 eceunverkanra nasıl tarif etsem bilemedim ama normal elimizde ayağımızda vs olan deri soyulması varya o şekilde pipisinin ucundan soyulma var
Gmomboys gamzeninmucizesi1 acaba tahriş mi oldu benimkininde çişten sonra kızarıyor temizledkten sonra muhakkak oraya da pişik kremi sürüyorum.bi de pipi demişken o deriyi geri çekme olayı varmış minik minik öyle bişey yapıyor musunuz
eceunverkanra gamzeninmucizesi1 İcinde tortular birikiyormus sanirim o yuzden minik minik arada da olsa suyla temizlerken ileri geri cekmek gerekiyormus ben de arada bir yapiyorum. Sampuandır, kremdir ya da cis kalintilaridir kalabiliyormus enfeksiyon olmamasi adina acaba oyle bir sey mi diye dusundum de.
Gmomboys gamzeninmucizesi1 ya dr a sordum cerrah bilir ona sorcanız diyip duuruyor.genelde sünnetten sonra yapılıyırmuş aman deneme bilmeden komple geri gidip acil sünentlk olurmuş bu sefer sebebi olmiim yavrunun 🥺aile büyükleri bilir bizimkiler bilen biliyor da doğru bişeymi onu bilmiyorlar
gamzeninmucizesi1 eceunverkanra merhaba, doktora gösterdim bugün önemli birşey değil deyip krem verdi ve sizin bahsettiğiniz ileri geri çekme ovma hareketini söyledi, teşekkürler 🌸🤗
gamzeninmucizesi1 Gmomboys götürdüm bende bugün sağlık ocağına sizin de bahsettiğiniz hareketi söyledi ve krem verdi teşekkür ederim ☺️🌸