Linamommg ben de üstümdekinden şikayetçiyim, gündüz bebeğimi beşiğinde yatıramıyorum inanılmaz ses oluyo onlar salonda oturmuyor diye orda yatırıyorum bu kez de salonda temizlik yapıyormuş hanım, resmen eşyayı kaldırıp havadan atıyo mesaj attım aradı Bi tek senin mi çocuğun var mecbur dinleyeceksin bnde senin arı vız vız sesini duyuyorum diyo ölürmüsün öldürürmüsün. Zabıtayı aradım tamam ben uyarırım ama bu iş çözülmez mahkemeye gitmeniz gerekiyor diyo yani zabıta dan Bi iş çıkmıyo güzel kardeşim, sakın yukarı çıkıp da muhatap olma o kadar arsız ve çirkef insanlar ki başedemezsin tek yolu saçından tutup yere indirmek ama o da bana yakışmaz Allaha havale ettim bıraktım ben sende aynısını yap. 🌸