Kizlar merhaba bir sorum olacaktı size bebeğim yedi aylık sütum de çok azaldı ek gıdaya başladık ama çok fazla yemiyor sütumde azaldığı için keçi sütü vermek istiyorum bebeğime ama yarar mı yaramaz mı onu da kestiremiyorum sizce vermeli miyim yada bebeğine keçi sütü içiren oldu mu