Ceren-aras Bebeğimi sezeryan doğumla dünyaya getirdim tam olarak 44.günümüzde adet oldum 4 gündür acayip şekilde kanamam geliyor ne ped ne doğum sonrası bez yetistirebiliyorum normal mi sizlerde de oldumu?