Cancansmom Burada başkalarını üzmemek, kirmamak, saygili görünmek için çocuğuyla ilgili ciddi tavizler veren anneler, çok görür oldum. Az önce şu postu gördüm, sizlerle de paylaşmak istedim.
Urazkom Cancansmom Çok doğru, evladım herşeyden herkesten değerli ve önemlidir. Aksini düşünende bizde değildir 👌🏻
senamiray Cancansmom hiç birşey hiç bir insan çocuğumdan önemli değil herkesi silerim kırarım yeri gelirse yine çocuğumu üzmem
Cancansmom Sarikuzumalp en az bir yetişkinin kalbini düşündüğü kadar el kadar bebenin kalbini düşünse herkes keşke.
Cancansmom Urazkom evladım herşeyden herkesten değerli ve önemlidir Saygılı olmakla iliskilendiriyorlar fakat sayginin anlami tam olarak o değil, bilmiyorlar.
Cancansmom Browni_61 isterse saygisiz desinler Evet, çocuğum annesini iyi bilsin,kendini değerli hissetsin bana yeter.
Browni_61 Cancansmom Yani tabiki smdi millet bna saygisiz diycek die cocugumu incitene susamam kendimde biri icin incitmem.
Kicasiokuzunondegideni Cancansmom Ben bu yazıyı bir kere daha görmüştüm ve o günden sonra asla ve asla başkaları üzülmesin diye çocuğumu kırmadım sizde kırmayın mesela başkasının çocuğu kızımın oyuncağını istediğinde kızıma soruyorum vermek istemiyorum derse asla onu uzmuyorum
Cancansmom Kicasiokuzunondegideni çocuğu kızımın oyuncağını istediğinde kızıma soruyorum vermek istemiyorum derse asla onu uzmuyorum Bununla ilgili bir video izlemistim, keske bulabilsem. Yetişkin biri bir kafede bilgisayara bakiyor, internette takiliyor. Kafeye aniden biri girip elinden bilgisayarini çekiyor, ben bakicam diyor. İşte cocuklarin da hissettigi bu. Siz nasil birisi sizden birşey istediginde isiniz bitmeden vermiyorsaniz, cocugun da oyunu bitmeden vermek istemiyorsa vermemesi doğal şeklinde anlatiyor.
Anneyok1 Çocuğum dışında hiç kimse önemli değil. Lafta değil cidden değil. Haa saygılı davranırım ama yok yani canım daha önemli. Bu demek değil ki başka çocuklara kötüluk yapalım höt höt yapalım hayır aksine ben çocuğumu istediğini bilen istediğini dile getiren çocuk olarak yetiştirmek istiyorum. Ali Barlas istemiyorsa zorlamıyorum
Cancansmom Anneyok1 evet, anladim ne demek istediğini, bunun çocuğu şımartmakla bir ilgisi yok, kendinden ayri birey olarak görüyorsun onu.
Minis Kadın, erkek, ebeveyn olmuş olmamış herkesin nihan kayanin iyi aile yoktur kitabını okuması gerekiyor.