Poyrazduygu merhaba, bende dün post açtım 12.hafta atağı mı diye tecrübeli annelere sormak için yazan olmadı, karşıma şimdi siz çıktınız, bizde 2 gün sonra 3 aylık olucaz, meme reddi 5 gündür vardı bende tedirgin olmuştum, istemediğinde vermedim acıkmasını bekledim, verdiğimde odada karanlık, uyaran yoktu, piş piş yaparak emzirdim 5 10 dk emiyordu öyle, dün ile bugün emiyor eskisi gibi devam, ama fazlasıyla uyku hali var, dalamıyor bir türlü, bugün de bir mızmız sorma, aaa diye ağlıyor kucağa alınca susuyor, ben 12.hafta atağını araştırdım biraz onu yaşıyoruz gibi ama emin de olamadım