cikolatahurma cnm ben sezaryan olalı bir ay oldu tam dikismi yapıştırmami önce onu bilmek lazım benim dikis ti hatta evde aldım dikislerimi korkudan malesef doktorum çok kötüydü benim de ilk bir hafta sezaryan yerim sis gibiydi dikiş yerlerinin başlama kısımları baya şişti hatta korktun intihap falan diye ama çok şükür bişey olmadı ikiz doğum yaptım ben benim sezaryan yerini herkesinkibe bakarak biraz fazla kesmiş doktor🤦
Banyo yaptığım için korktum ilk gün su geçirmez bantla yaptım ama geçirdi okadar güvenilir değil yani ben üstüne mutlaka havlu bastırdım kendim içim rahat etmedi çünkü korku başa bela çok dikkat et banyo yaparken bide sakın pansumanini ihmal etme sabah akşam yat kenini iyi hissedene kadar sakin yan yatma dikislerini kasma ben 1.5 hafta sırt üstü yattım rabbim biliyo ya çok ağrı oluyodu belimde şişliğe gelince o şişlik alt dikislerimiz var deri altindaki onların şişliği dedi bana hemşire bende çok ellerim heryerime dayanamam acaba nolmus diye yavas yavaş o iner hemen korse takma ben o hatayı yaptım sıkışık aciliyodu Allah korusun şuan yeni yeni takmaya baslicam vallahi önce canımizi sonra fizigimizi düşünelim hanımlar valla bişey olsa bakacak kimse olmuyo malum düşenin dostu yok derler çok doğru bu arada rabbim seni evladına bağışlasın cnm Allah uzun ömür versin inşallah sana ailesine ilerde eşine vatanına milletine hayırlı bı evlat olur kendini yorma dikkat et kendine Allah’a emanet ol güzel anne❤️❤️❤️